“Edukimi përmes komunikimit dhe teknologjisë” është një projekt në kuadër të programit ERASMUS+ KA101, mobiliteti i individëve. Projekti u miratua në vitin 2020 me një kohëzgjatje prej 12 muajsh, por u shty deri në vitin 2022 për shkak të pandemisë dhe pamundësisë së realizimit të mobiliteteve.
Për t’iu ofruar nxënësve tanë arsim cilësor, shkolla jonë ka vendosur të rrisë kompetencat e mësuesve të saj. Pas kryerjes së procesit të vetëvlerësimit në vitin 2019, rezultatet treguan se duhet të adresohen dy çështje kryesore. E para është integrimi i pamjaftueshëm i TIK-ut dhe teknologjive moderne në procesin e mësimdhënies, gjë që çon në mungesën e motivimit te nxënësit për të mësuar dhe për t’u përfshirë në një klasë të bazuar në mësimdhënien tradicionale; dhe e dyta është komunikimi dhe bashkëpunimi i dobët me prindërit për të kapërcyer vështirësitë që dalin gjatë shkollimit të nxënësve. Me këtë në mendje, ne vendosëm të dërgojmë anëtarë të stafit të shkollës sonë në vende të tjera evropiane për të zgjeruar pikëpamjet e tyre për përdorimin e metodologjive dhe teknologjive të reja në procesin arsimor, për të fituar aftësi dhe kompetenca dhe njohuri të reja.
Objektivat e projektit:
Përpjekja për të mbështetur zhvillimin profesional të mësuesve tanë është qëllimi kryesor i këtij projekti.
Aftësitë dhe kompetencat e fituara në këtë mobilitet i ndihmuan mësuesit tanë të përmirësojnë procesin arsimor duke aplikuar metoda të reja mësimore dhe teknologji të reja TIK dhe të zhvillojnë aftësitë e tyre komunikuese kur bëhet fjalë për bashkëpunimin me prindërit, për të mësuar se si të ndërtojnë një atmosferë stimuluese dhe mbështetëse për nxënësve që kontribuojnë në ndjekjen e rregullt të mësimit.
Nxënësit dhe prindërit, si dhe anëtarët e tjerë të stafit të shkollës, përfitojnë drejtpërdrejt nga këto mobilitete përmes procesit të shpërndarjes duke shkëmbyer aftësitë e fituara në vendet e BE-së, duke përfshirë kështu dimensionin evropian në projekt.
Aktivitetet e projektit:
Në kuadër të projektit, 6 anëtarë të stafit të shkollës sonë vizituan dy trajnime në Spanjë.
Lëvizja e parë për mësuesit u zhvillua në Spanjë, Tenerife dhe mbuloi strategjitë, mjetet dhe metodat që do të zbatohen për të ndërtuar një marrëdhënie të mirë dhe të qëndrueshme me prindërit, duke kontribuar kështu në përfshirjen e përmirësuar të nxënësve në sistemin arsimor.
Në shtator 2021, tre mësues nga shkolla jonë morën pjesë në një trajnim pesë-ditor në Tenerife, Spanjë, me titull ” Prindërit dhe mësuesit – duke ndërtuar ura “, gjatë të cilit ata mësuan për temat e mëposhtme: rolet dhe qëllimet e prindërve dhe mësuesve në sistemi i edukimit; rëndësia e një marrëdhënieje të mirë midis prindërve dhe mësuesve, e cila rezulton në përfitime të shumëfishta për nxënësit, përmirësimin e arritjeve të tyre akademike, aftësive sociale dhe mirëqenies emocionale; nevoja për të bërë një marrëveshje mes mësuesve dhe prindërve në fillim të vitit shkollor për të përmirësuar rezultatet e nxënësve; të kuptuarit e pritjeve të prindërve nga mësuesit, si të krijohet një mjedis emocionalisht i sigurt dhe pozitiv për nxënësit në shkollë; mënyrat efektive të komunikimit me prindërit si parakusht kryesor për përmirësimin e rezultateve të nxënësve; përfshirja e prindërve në procesin arsimor dhe ofrimi i mbështetjes gjatë gjithë procesit; rëndësinë e njohjes së nevojave, ndjenjave dhe pritshmërive në procesin e ndërtimit të marrëdhënieve me prindërit.
Mësuesit patën mundësinë të zhvillojnë dhe zgjerojnë aftësitë e tyre për të ndërtuar një marrëdhënie të fortë me prindërit. U prezantuan edhe mjete të reja komunikimi, si metoda e komunikimit jo të dhunshëm dhe metoda e Enright-it, si dhe teknika të reja në ndërtimin e marrëdhënieve me prindërit.
Gjithashtu u theksua si i rëndësishëm kuptimi i rolit të rëndësishëm të ndjeshmërisë dhe ndjenjave në rast të zgjidhjes së problemeve në komunitetin e shkollës, e në këtë mënyrë mundësia e përdorimit të njohurive në praktikë duke analizuar situata reale.
Në fund të trajnimit u propozua strategjia për zbatimin e praktikave të mira në shkollat e pjesëmarrësve bazuar në njohuritë, aftësitë dhe kompetencat e fituara prej tyre gjatë trajnimit.