Për ne

Shkolla është themeluar në vitin 1964 dhe ndërtesa e shkollës ishte dhuratë nga qeveria britanike për Shkupin e shkatërruar pas tërmetit katastrofik (1963).
Objekti i shkollës është ndërtuar si objekt i përkohshëm i parafabrikuar, i ndërtuar nga katër objekte të veçanta, njëra prej të cilave është gjimnaz.
Sipërfaqja e objektit është rreth 3600 m 2 .
Përreth shkollës ndodhet oborri i shkollës (3000m 2 ), në të cilin ndodhet këndi i lojërave sportive dhe ekonomia e shkollës (mini park zoologjik, garazhe në të cilat janë vendosur makineritë bujqësore, park hortikulturor dhe zona bujqësore ku nxënësit zhvillojnë mësimin praktik).
Shkolla u krijua si gjimnaz. Me futjen e arsimit të mesëm të synuar në vitin 1980, ajo u shndërrua në një shkollë të mesme profesionale, në të cilën nxënësit shkollohen në profesionet bujqësore dhe veterinare.
Me reformat në sistemin arsimor në vitin 1995 u rivendosën orët e shkollës së mesme, kështu që sot është një shkollë ku nxënësit marrin arsimin e mesëm dhe arsimin në profesionin bujqësor-veterinarë.
Shkolla është verifikuar për edukimin e nxënësve nga shkolla e mesme dhe profesionale në profesionin bujqësor dhe veterinar.
Profesioni bujqësor-veterinar punon sipas një programi të reformuar me këto profile arsimore:

    Teknik bujqësor
    Teknik i Menaxhimit Bujqësor
    Teknik fitomjekësie
    Teknik veterinar

Mësimi në shkollë zhvillohet në gjuhën maqedonase dhe shqipe.
Sipërfaqe bujqësore të kultivueshme
park kafshësh
“Objekte” për rritjen e bimëve

    Parcela në Markovë Sushicë – sipërfaqja e përgjithshme 14,000 m2 ose 1.4 hektarë
    Pemishtja e qershisë në një sipërfaqe të punueshme prej rreth 6000 m2 – 600 pemë qershie.
    Vresht, në një sipërfaqe të punueshme prej rreth 3000 m2
    Parcela në Draçevë – vendi i quajtur Babajlija – sipërfaqja e përgjithshme 2 hektarë. Sipërfaqja e punueshme përdoret për mbjelljen e drithërave
    Parcela në ekonominë e shkollës (oborr) – vendosja e folieve, ndarja e parcelave për mbjellje dhe mbjellje të maruleve, spinaqit dhe qiqrave, rregullimi i kopshteve të oborrit me lloje dekorative të pemëve dhe mbjellja e luleve sezonale dhe shumëvjeçare.

krijuar habitate për kafshët dhe që:
* Një habitat drenushe që strehon 3 vegjël.
* Banesat për pula (kofa e pulave).
* Habitat për 2 arushë pelushi.
* Habitat për dhitë dhe delet.
* Habitat për kuajt dhe lamat.
* Një pellg prej 10 m2 që u shërben nevojave të shpendëve që përdorin sipërfaqen e ujit për not
* Serë moderne, donacion nga Qeveria e Republikës Çeke.
* Aquaponics
* Dy sera me sipërfaqe 20 m2 të përdorura për prodhimin e luleve të brendshme.

    Makineri bujqësore

Shkolla është e pajisur mirë me makineri bujqësore,
Burimet njerëzore
Funksionimi i një organizate nuk mund të imagjinohet pa burime materialo-teknike, financiare, informative dhe njerëzore.
Njerëzit, me aftësitë e tyre dhe kapacitetin e përgjithshëm mendor dhe fizik, përfaqësojnë burimin më të rëndësishëm në një organizatë.
Planet strategjike të shkollës (arsim cilësor) nuk mund të realizohen pa siguruar një strukturë adekuate të personelit, sepse suksesi i çdo organizate varet në radhë të parë nga njerëzit që punojnë në të.
Në vitin shkollor 2020/2021 në shkollë punojnë 85 persona. Përqindja më e madhe e tyre është staf mësimor. Një pjesë e stafit mësimdhënës vjen nga shkolla të tjera për plotësimin e orëve.
ORGANIZIMI I PROCESIT ARSIMOR
Në shkollë zhvillohet mësimi i rregullt, plotësues, plotësues, konsultativ dhe përgatitor.

    Gjatë kursit do të realizohet mësimi i rregullt (teorik, praktik dhe ushtrime).

në javën e punës.

    Mësimi me zgjedhje zhvillohet në vitin e dytë, të tretë dhe të katërt të shkollës së mesme

Arsimi dhe viti i tretë dhe i katërt në arsimin profesional.
 
Nxënësit e vitit të parë dhe të dytë shprehën dëshirën për të ndjekur përmbajtjet e programuara nga shkolla. Në vitin e parë nxënësit ndjekin 2 orë “Erëza dhe bimë mjekësore”, dhe në vitin e dytë “Mbarështimi i gomarit dhe përdorimi i qumështit të gomarit”.

    Organizohen mësimdhënie përgatitore dhe forma të tjera ndihme për nxënësit të cilët

duhet të japin provime për avancim më të shpejtë.

    Programe individuale për punë me nxënës të talentuar

    Programe individuale për të punuar me nxënës me nevoja të veçanta arsimore

Sot vëmendje e madhe i kushtohet përfshirjes së nxënësve me nevoja të veçanta arsimore në procesin e rregullt arsimor (shkolla).
Nxënësit me nevoja të veçanta arsimore përfshijnë nxënësit që kanë pengesa në zhvillimin psikofizik, nxënësit me dëmtim të dëgjimit, shikimit, të folurit, fëmijët me autizëm, pastaj nxënësit me aftësi të kufizuara fizike etj.
 
Në shkollën tonë ka përfshirje të fëmijëve me nevoja të veçanta arsimore. Mësuesit që mësojnë këta nxënës, nën drejtimin e mësuesit të arsimit special në shkollë, krijojnë programe individuale për secilin nxënës veç e veç.
 
6.1.2. Aktivitete jashtëshkollore

    Sportet shkollore

Në kuadër të mundësive të saj, shkolla organizon ekipe shkollore për këto sporte: futboll, futsal, basketboll, volejboll, shah, tenis, pingpong. Nxënësit e talentuar të interesuar për të marrë pjesë në sportet shkollore janë anëtarë të këtyre ekipeve dhe rregullisht ndjekin seancat stërvitore dhe marrin pjesë në garat komunale, rajonale dhe shtetërore. Çdo vit shkolla organizon gara shkollore (shtator-tetor) ku zbulohen talentet sportive.

    Seksione dhe aktivitete të lira studentore

    Organizimi i ekskursioneve studentore

Në planet për realizimin e procesit edukativo-arsimor, SUGS – Braça Miladinovci parasheh ekskursione lidhur me temat dhe përmbajtjet e kurrikulave, ekskursionin final, ekskursione kërkimore profesionale dhe ekskursione sportive-rekreative. Ekskursionet sportive dhe rekreative (udhëtime njëditore) kryhen me nxënës të të gjitha viteve dy herë në vit. Është planifikuar një ekskursion final brenda dhe jashtë vendit për nxënësit e vitit të tretë dhe të katërt për njohjen e vlerave kulturore dhe estetike. Ekskursionet profesionale dhe kërkimore përfshijnë aktivitete për arritjen e qëllimeve të integruara nga kurrikulat e shumta që janë me interes për profesionin, aktivitetet e projektit ose orët pa shkollë. Gjatë realizimit të ekskursioneve të nxënësve merren parasysh rregulloret për mënyrën e kryerjes së ekskursioneve të nxënësve të nxënësve të shkollave të mesme.

    Konkurse shkollore

Shkolla organizon gara shkollore, me qëllim të zbulimit të nxënësve që arrijnë rezultate më të mira në lëndë të caktuara, dhe që do të përgatiten më tej për garat komunale, rajonale dhe shtetërore.

    Punë social-humanitare

Në vitin akademik 2020/2021 janë duke u realizuar 2 aksione të dhurimit të gjakut (një në semestrin e parë dhe një në semestrin e dytë).

    Siguria e shkollës

Në rast të fatkeqësive natyrore (përmbytjet, zjarret, tërmetet, reshjet e mëdha të borës, etj.), shkolla me ekipin e menaxhimit të fatkeqësive natyrore kryen evakuime provuese, ka rrugë të shënuara të lëvizjes gjatë fatkeqësive natyrore dhe mënyra specifike të raportimit të çdo fatkeqësie. Edhe këtë vit do të kryhet evakuimi provë në rast zjarri dhe do të përsëriten metodat specifike të raportimit për çdo aksident. Plani i lëvizjes së evakuimit shfaqet në vende të dukshme në shkollë.
Për shkolla të sigurta ne bashkëpunojmë me Ministrinë e Punëve të Brendshme dhe institucione të tjera.
 
ZHVILLIMI PROFESIONAL I STAFIT ARSIMOR
Duke pasur parasysh se cilësia e mësimdhënësve është faktori më i rëndësishëm shkollor për arritjet e nxënësve, nga mësimdhënësit pritet që vazhdimisht të përmirësojnë kompetencat e tyre profesionale. Shkolla kujdeset për ngritjen profesionale të kuadrit arsimor, duke u kujdesur që të ndjekë rregullisht trajnimet dhe seminaret që miratohen dhe organizohen nga Ministria e Arsimit dhe Kulturës. Shërbimi profesional mban një dosje profesionale për çdo mësues. Rregullisht bëhet shpërndarje e trajnimeve dhe seminareve, me të cilat njoftohen dhe edukohen mësimdhënësit që nuk kanë qenë në trajnim apo seminar. Mësuesit janë të detyruar të trajnohen dhe përmirësohen në mënyrë të përhershme, duke avancuar kështu në karrierën e tyre. Promovimi bazohet në Rregulloren për vlerësimin e punës së mësimdhënësve dhe bashkëpunëtorëve profesional në shkollë. Me kërkesë të mësuesve, shkolla organizon trajnime. Vetë mësuesit kanë pjesën e tyre në financimin e këtyre trajnimeve. Trajnimet e realizuara nga MAS, ZRr, OSHC, DIC, Qyteti i Shkupit dhe organizata të tjera qeveritare dhe joqeveritare (përmes projekteve) janë përgjegjësi e institucionit që i organizon. Trajnimet mund të kryhen edhe nga mësues të shkollës. Mësuesit mund të përmirësohen profesionalisht dhe individualisht dhe shpenzimet i përballojnë vetë.
Bashkëpunimi dhe integrimi ndëretnik i të rinjve
Shkolla jonë bashkëpunon me Qytetin e Shkupit, gjegjësisht me të gjitha drejtoritë që janë të rëndësishme për punën e vetë shkollës, veçanërisht me Drejtorinë e Arsimit.
Drejtoria e arsimit është e përfshirë në aktivitetet që ndërmerr shkolla për përmirësimin e punës së përgjithshme arsimore dhe zgjidhjen e problemeve që dalin nga vetë veprimtaria.
Gjithashtu, shkolla merr pjesë aktive në të gjitha aktivitetet e organizuara nga Drejtoria e Arsimit dhe sektorë të tjerë të rëndësishëm si për shkollat ​​e mesme ashtu edhe për qytetin.
Përveç qytetit të Shkupit, shkolla bashkëpunon me Ministrinë e Arsimit dhe Shkencës, Byronë për Zhvillimin e Arsimit, Qendrën për Arsim Profesional dhe institucione tjera kompetente.
Shkolla do të thellojë bashkëpunimin me partnerët social për të ofruar mësimdhënie më të mirë teorike dhe praktike.
Përveç institucioneve nga vendi, shkolla ka krijuar bashkëpunim edhe me shkolla, organizata joqeveritare etj. nga vendet e tjera.

    Integrimi ndëretnik i të rinjve

 
Komunitete të ndryshme multietnike dhe multikulturore jetojnë së bashku në Republikën e Maqedonisë së Veriut për një kohë të gjatë. Një karakteristikë e të jetuarit së bashku është multikulturalizmi dhe ndërkulturaliteti.
Edukimi ndërkulturor duhet të jetë një nga prioritetet e politikës arsimore në Republikën e Maqedonisë së Veriut dhe duhet të mbështetet vazhdimisht nga të gjithë faktorët relevantë në vend.
Kushtetuta e Republikës së Maqedonisë së Veriut garanton të drejtën për arsimim të çdo individi, në kushte të barabarta, që paraqet thelbin e konceptit të edukimit ndërkulturor.
Përveç Kushtetutës, dokumentet tjera ligjore dhe nënligjore përmbajnë dimensionin ndëretnik dhe multikulturor në procesin arsimor.
Në disa dokumente si p.sh., Strategjia e Arsimit 2018-2025 dhe Plani i Veprimit, Koncepti për Arsimin Ndërkulturor, Treguesit për Cilësinë e Punës së Shkollës, Kompetencat dhe Standardet Profesionale për Mësimdhënësit, Bashkëpunëtorët dhe Drejtorët Profesionistë, rëndësia e bashkëpunimit të përhershëm ndëretnik dhe ndërkulturor. në të gjithë procesin arsimor synohet forcimi i kohezionit, tolerancës, besimit dhe respektit të ndërsjellë.
Shkolla jonë ka vite që ndërmerr aktivitete serioze për integrim multietnik në arsim, andaj është e lumtur që përfshihet në zbatimin e Strategjisë për integrim multietnik në arsim dhe përfshirje qytetare të qytetit të Shkupit dhe në aktivitetet e planin e veprimit.
Në shkollën tonë mbahen mësime të përbashkëta (ndërmjet nxënësve të cilët mësimin e ndjekin në gjuhën maqedonase dhe në gjuhën shqipe, të cilët janë në të njëjtin vit dhe në të njëjtin profil arsimor).
Të gjitha aktivitetet në shkollë kanë për qëllim integrimin multietnik.