Drejtor
Konstantin Vasilevski
Burimet njerëzore
Funksionimi i një organizate nuk mund të imagjinohet pa burime materialo-teknike, financiare, informative dhe njerëzore.
Njerëzit, me aftësitë e tyre dhe kapacitetin e përgjithshëm mendor dhe fizik, përfaqësojnë burimin më të rëndësishëm në një organizatë.
Planet strategjike të shkollës (arsim cilësor) nuk mund të realizohen pa siguruar një strukturë adekuate të personelit, sepse suksesi i çdo organizate varet në radhë të parë nga njerëzit që punojnë në të.
Në vitin shkollor 2023/2024 është planifikuar që në shkollë të punojnë 75 persona. Përqindja më e madhe e tyre është staf mësimor. Një pjesë e stafit mësimdhënës vjen nga shkolla të tjera për plotësimin e orëve.
ZHVILLIMI PROFESIONAL I STAFIT ARSIMOR
Duke pasur parasysh se cilësia e mësimdhënësve është faktori më i rëndësishëm shkollor për arritjet e nxënësve, nga mësimdhënësit pritet që vazhdimisht të përmirësojnë kompetencat e tyre profesionale. Shkolla kujdeset për ngritjen profesionale të kuadrit arsimor, duke u kujdesur që të ndjekë rregullisht trajnimet dhe seminaret që miratohen dhe organizohen nga Ministria e Arsimit dhe Kulturës. Shërbimi profesional mban një dosje profesionale për çdo mësues. Rregullisht bëhet shpërndarje e trajnimeve dhe seminareve, me të cilat njoftohen dhe edukohen mësimdhënësit që nuk kanë qenë në trajnim apo seminar. Mësuesit janë të detyruar të trajnohen dhe përmirësohen në mënyrë të përhershme, duke avancuar kështu në karrierën e tyre. Promovimi bazohet në Rregulloren për vlerësimin e punës së mësimdhënësve dhe bashkëpunëtorëve profesional në shkollë. Me kërkesë të mësuesve, shkolla organizon trajnime. Vetë mësuesit kanë pjesën e tyre në financimin e këtyre trajnimeve. Trajnimet e realizuara nga MAS, ZRr, OSHC, DIC, Qyteti i Shkupit dhe organizata të tjera qeveritare dhe joqeveritare (përmes projekteve) janë përgjegjësi e institucionit që i organizon. Trajnimet mund të kryhen edhe nga mësues të shkollës. Mësuesit mund të përmirësohen profesionalisht dhe individualisht dhe shpenzimet i përballojnë vetë.
|
Total
|
Total
|
Maqedonasit
|
Shqiptarët
|
Turqit
|
Romët
|
Të tjerët
|
||||||
|
m
|
f
|
m
|
f
|
m
|
f
|
m
|
f
|
m
|
f
|
m
|
f
|
|
Numri I punonjesve
|
75
|
32
|
44
|
15
|
36
|
17
|
8
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Numri I personelit mësimor
|
56
|
26
|
31
|
9
|
23
|
16
|
8
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Numri I bashkëpunëtorëve profesional
|
5
|
1
|
4
|
1
|
4
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Punonjësit administrativë
|
2
|
0
|
2
|
0
|
2
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Shërbimi teknik
|
12
|
5
|
7
|
4
|
7
|
1
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Drejtor
|
1
|
1
|
0
|
1
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Arsimi
|
Numri I punonjesve
|
Arsimi I lartë
|
61
|
Profesionisti I lartë
|
/
|
Arsimi I mesëm
|
10
|
Shkolle fillore
|
5
|
Total
|
76
|
Struktura moshore e punonjësve
|
Numri I punonjesve
|
Nga 20 në 30
|
5
|
31-40
|
26
|
41-50
|
27
|
51-pension
|
18
|